Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

РОЗВИТОК SOFT-SKILLS У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мета програми - створити простір для продуктивної іншомовної комунікації та набуття досвіду щодо формування у здобувачів освіти Soft-skills як необхідних навичок ХХІ століття у процесі викладання англійської мови

РОЗВИТОК SOFT-SKILLS У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Developers / Program Developments:

Директор ЦПРПП – Людмила Колосова, к.п.н., кваліфікаційна категорія - вища, звання «учитель-методист»; Консультант ЦПРПП - Олександра Шишкіна, кваліфікаційна категорія - вища, звання «старший учитель»; Тренер – Микола Бусаргін, учитель англійської мови Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. №8, кваліфікаційна категорія – вища, звання «учитель-методист», сертифікований андрагог Британської Ради; Тренер – Ірина Лісоченко, учитель англійської мови Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. №8, кваліфікаційна категорія – вища, сертифікований ментор Британської Ради

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Іноземна мова (англійська)

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Індивідуальне консультування (за потребою)

Зміст та форма представленняЧасові рамки
1Мотиваційна частина «Баланс Hard-Skills та Soft Skills» у формуванні успішної людини ХХІ століття10 хв.
2

Організаційна частина

  • Налагодження комунікації між учасниками тренінгу;
  • ознайомлення з метою та завданнями тренінгу;
  • вироблення правил роботи у віртуальних групах

 

 

25 хв.

3

Діяльнісна частина

  • - Вправа «Сенкан»
  • (мета і завдання, демонстрація, групова діяльність, робота з інтерактивною дошкою)
  • - Вправа «Сторітелліг»
  • (мета і завдання, ознайомлення з алгоритмом створення, презентація, робота в групах, інтерактивне вироблення порад)
55 хв.
3

Рефлексія.

Вправа  «Методичний батл»

30 хв.

    Очікувані результати:

  • усвідомлення педагогами необхідності розвитку в урочній та позаурочній системі Soft-skills як необхідних навичок успішної людини ХХІ століття; 
  • удосконалення методики викладання англійської мови в контексті забезпечення особистісного розвитку учнів шляхом запровадження завдань креативного характеру;
  • удосконалення вміння моделювати вчителем навчальних ситуацій, максимально наближених до реального спілкування; 
  • розширення освітнього іншомовного середовища за рахунок застосування інтерактивних медіа-ресурсів;
  •   розвиток особистісних якостей учителя англійської мови, зокрема Soft-skills.

Програма передбачає поглиблення знань учителів з методики викладання англійської мови у контексті розвитку Soft-skills: креативності, комунікативної культури, критичного мислення, уміння працювати в команді; удосконалення вмінь організовувати активну комунікацію учнів через реалізацію завдань креативного характеру; підвищення цифрової грамотності, а саме вміння комунікувати в групах в дистанційному режимі із використанням сервісу ZOOM. Програма має практичну спрямованість; за змістом охоплює змістову, практико зорієнтовану та методичну складові підвищення кваліфікації педагогів. 

З 15 червня 2021 року (понділок - п'ятниця) конкретна дата визначається за умови набору мінімальної кількості осіб у групі.

Для реалізації програми передбачається активна іншомовна комунікативна діяльність учасників тренінгу, моделювання навчальних ситуацій та вирішення їх у віртуальних ZOOM-кімнатах, обмін досвідом та рефлексія власної педагогічної діяльності. За допомогою цифрової дошки Jamboard та сервісу Padlet учасники можуть генерувати спільні ідеї, писати коментарі, прикріплювати файли, переміщати їх, викладати колективні рішення