У ФОКУСІ: ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Програма має на меті: формувати професійну компетентність керівників закладів дошкільної освіти щодо реалізації Державного стандарту дошкільної освіти; розглянути можливості, які дає фінансова освіта для виховання соціально-відповідальних та освічених у фінансовій сфері дітей; ознайомити керівників закладів дошкільної освіти з досвідом впровадження Програми «Афлатот» Міжнародного проєкту «Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку» в КДНЗ КТ № 14 «Дзвіночок»; Вознесенської міської ради Миколаївської області; сформувати власні переконання учасників семінару щодо впровадження фінансової освіти дошкільників; сприяти розвитку педагогічної творчості, майстерності, креативності учасників семінару; вмінню працювати в команді та групі.
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
Людмила Колосова, директор ЦПРПП ВМР; Алла Богдан, консультант ЦПРПП ВМР; Тетяна Баланчук, завідуюча КДНЗ КТ №14 «Дзвіночок» Вознесенської міської ради; Галина Калініченко, вихователь-методист КДНЗ КТ №14 «Дзвіночок» Вознесенської міської ради.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Other: Впровадження ДС дошкільної освіти та шляхи реалізації соціально-фінансової грамотності дошкільників.
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вихователь-методист
- Завідувач
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Фінансова грамотність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Навчальна презентація, відеогалерея наочних посібників
№ з/п | Тема | Розподіл часу |
Теоретичний блок з елементами тренінгу | ||
1. | Базовий компонент дошкільної освіти – педагогічне сьогодення | 0,5
|
2. | Становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти | 0,5 |
Практичне заняття «Майстерня педагога» | ||
3. | Шляхи реалізації варіативного складника Стандарту дошкільної освіти | 0,25 |
4. | Дитина в соціумі. Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку. | 1,25 |
5. | Рефлексія | 0,5 |
Знання і розуміння | - інноваційних тенденцій розвитку освіти; - завдань соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку; - особливостей опанування дітьми економічними знаннями та практичними уміннями; |
Розвинені вміння | - продукувати нові педагогічні ідеї; - створювати умови для повноцінного розвитку особистості дошкільника, зростання його прав та можливостей; - передбачати довгострокові перспективи соціальної інтеграції дітей дошкільного віку; |
Диспозиції (цінності, ставлення) | - готовність до змін, безперервність професійного розвитку; - рефлексія власної професійної практики |
Змістове та практичне наповнення семінару окреслює основні засади та ключові завдання реалізації міжнародного проєкту “Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку” в закладі дошкільної освіти
Програма враховує особливості професійної діяльності педагогів дошкілля в умовах реалізації завдань нової редакції Державного стандарту дошкільної освіти і визначається вимогами суспільства щодо забезпечення закладів дошкільної освіти кваліфікованими фахівцями, основними напрямами державної політики у галузі освіти та запитами замовників освітніх послуг.
Має практичну спрямованість та охоплює змістову, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів.