Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

У ФОКУСІ: ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Програма має на меті: формувати професійну компетентність керівників закладів дошкільної освіти щодо реалізації Державного стандарту дошкільної освіти; розглянути можливості, які дає фінансова освіта для виховання соціально-відповідальних та освічених у фінансовій сфері дітей; ознайомити керівників закладів дошкільної освіти з досвідом впровадження Програми «Афлатот» Міжнародного проєкту «Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку» в КДНЗ КТ № 14 «Дзвіночок»; Вознесенської міської ради Миколаївської області; сформувати власні переконання учасників семінару щодо впровадження фінансової освіти дошкільників; сприяти розвитку педагогічної творчості, майстерності, креативності учасників семінару; вмінню працювати в команді та групі.

У ФОКУСІ: ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Developers / Program Developments:

Людмила Колосова, директор ЦПРПП ВМР; Алла Богдан, консультант ЦПРПП ВМР; Тетяна Баланчук, завідуюча КДНЗ КТ №14 «Дзвіночок» Вознесенської міської ради; Галина Калініченко, вихователь-методист КДНЗ КТ №14 «Дзвіночок» Вознесенської міської ради.

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Other: Впровадження ДС дошкільної освіти та шляхи реалізації соціально-фінансової грамотності дошкільників.

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вихователь-методист
  • Завідувач

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Фінансова грамотність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Навчальна презентація, відеогалерея наочних посібників

з/п

ТемаРозподіл часу
 Теоретичний блок з елементами тренінгу 
1.Базовий компонент дошкільної освіти – педагогічне сьогодення

0,5

 

2.Становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти0,5
 Практичне заняття «Майстерня педагога» 
3.Шляхи реалізації варіативного складника Стандарту дошкільної освіти0,25
4.Дитина в соціумі. Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку.1,25
5. Рефлексія 0,5

 

Знання і розуміння 

- інноваційних тенденцій розвитку освіти;

- завдань соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку;

- особливостей опанування дітьми економічними знаннями та практичними уміннями;

 

Розвинені вміння

- продукувати нові педагогічні ідеї;

- створювати умови для повноцінного розвитку особистості дошкільника, зростання його прав та можливостей;

- передбачати довгострокові перспективи соціальної інтеграції дітей дошкільного віку;

Диспозиції (цінності, ставлення)

- готовність до змін, безперервність професійного розвитку;

- рефлексія власної професійної практики

Змістове та практичне наповнення семінару окреслює основні засади та ключові завдання реалізації міжнародного проєкту “Соціальний розвиток та фінансова освіта дітей дошкільного віку” в закладі дошкільної освіти

    Програма враховує особливості професійної діяльності педагогів дошкілля в умовах реалізації завдань нової редакції Державного стандарту дошкільної освіти і визначається вимогами суспільства щодо забезпечення закладів дошкільної освіти кваліфікованими фахівцями,  основними напрямами державної політики у галузі освіти та запитами замовників освітніх послуг. 

        Має практичну спрямованість та охоплює змістову, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів.