«Сучасна методика викладання англійської мови»
Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів англійської мови закладів загальної середньої освіти, необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

Subject of advanced training:
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної радиDevelopers / Program Developments:
Лебедєва Н.М., к.ф.н., доцентка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Тимощук В.В. завідувачка навчально- методичної лабораторії іноземних мовMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (очна/денна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Інноваційна компетентність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Підприємницька компетентність
- Проєктувальна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Іноземна мова (англійська)
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
(очна/дистанційна форма навчання)
№ | З м і с т | В | Л | С | П |
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | |||||
1.1 | Інформаційно-мотиваційне заняття | 1 | 1 | ||
1.2 | Вхідне діагностування | 1 | 1 | ||
1.3 | Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога | 4 | 2 | 2 | |
1.4 | Безпечне освітнє середовище в закладах освіти | 4 | 2 | 2 | |
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | |||||
2.1. | Розвиток навичок письма на уроках англійської мови | 4 | 2 | 2 | |
2.2. | Основи формувального оцінювання на уроках іноземної мови | 4 | 2 | 2 | |
2.3 | Сучасні методи викладання англійської мови в середній школі. Класичні методи. | 2 | 2 | ||
2.4 | Інноваційні підходи у методиці викладання англійської мови | 4 | 2 | 2 | |
2.5 | Структурно-семантичні методи лексикологічного аналізу на уроках англійської мови у середній школі. | 4 | 2 | 2 | |
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | |||||
3.1. | Тестування, обмін досвідом | 2 | 2 | ||
Разом | 30 | 14 | 16 |
Слухачі опрацюють теоретичні аспекти понять«професійна компетентність»,
навчаться створювати сприятливі умови для навчання та розвитку особистості учнів.
Слухачі оволодіють навичками роботи із сучасними техніками викладання англійської мови; опанують особливості формувального оцінювання та його використання в освітньому процесі.
Виявлення рівня засвоєння матеріалів курсової перепідготовки