Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Сучасна методика викладання англійської мови»

Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів англійської мови закладів загальної середньої освіти, необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

«Сучасна методика викладання англійської мови»

Developers / Program Developments:

Лебедєва Н.М., к.ф.н., доцентка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Тимощук В.В. завідувачка навчально- методичної лабораторії іноземних мов

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Інноваційна компетентність
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Підприємницька компетентність
  • Проєктувальна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Іноземна мова (англійська)

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна/дистанційна форма навчання)


 

 

З м і с тВЛСП
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний
1.1Інформаційно-мотиваційне заняття1  1
1.2Вхідне діагностування 1  1
1.3Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога42 2
1.4Безпечне освітнє середовище в закладах освіти42 2
Модуль 2. Професійно-діяльнісний
2.1.Розвиток навичок письма на уроках англійської мови4 2
2.2.Основи формувального оцінювання на уроках іноземної мови42 2
2.3Сучасні методи викладання англійської мови в середній школі. Класичні методи.22  
2.4Інноваційні підходи у методиці викладання англійської мови42 2
2.5Структурно-семантичні методи лексикологічного аналізу на уроках англійської мови у середній школі.42 2
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний
3.1.Тестування, обмін досвідом 2  2
 Разом        3014 16

Слухачі опрацюють теоретичні аспекти понять«професійна компетентність»,

навчаться створювати сприятливі умови для навчання та розвитку особистості учнів.

  Слухачі оволодіють навичками роботи із сучасними техніками викладання англійської мови; опанують особливості формувального оцінювання та його використання в освітньому процесі.

Виявлення рівня засвоєння матеріалів курсової перепідготовки