«Теоретичні та практичні основи управління»
Мета програми - професійний розвиток керівників закладів освіти відповідно до державної політики у галузі освіти; оновлення, доповнення, розширення, розвиток загальних і фахових компетентностей.

Subject of advanced training:
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної радиDevelopers / Program Developments:
Ізотова Г.М.., завідувачка навчально-методичної лабораторії управління розвитку регіональної освітиMain train directions:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- інституційна (очна/денна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Керівник
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Підприємницька компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Теоретичні та практичні основи управління
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти
«Теоретичні та практичні основи управління»
(очна/дистанційно форма навчання, 30 год.)
№ | ЗМІСТ РОБОТИ | Л | П | С | В | |||||
Модуль 1. «Інформаційно-мотиваційний» | ||||||||||
Стратегічні напрями розвитку освітньої галузі України у ХХІ столітті України | 2 | 2 | ||||||||
Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл в Україні у контексті НУШ. Створення освітньої програми закладу.
| 2 | 2 | ||||||||
Усього: | 4 | 4 | ||||||||
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | ||||||||||
Внутрішня система забезпечення якості освіти: від розробки до запровадження | 2 | 2 | ||||||||
Оцінювання управлінських процесів: методика, інструментарій та методи збору інформації | 2 | 2 | ||||||||
Маркетинг в освіті | 2 | 2 | ||||||||
Методи розвитку критично - конструктивного мислення педагога Нової української школи | 2 | 2 | ||||||||
Інноваційні засоби моніторингу результатів навчальної діяльності учнів | 2 | 2 | ||||||||
Педагогічний моніторинг у системі управління закладами загальної середньої освіти | 2 | 2 | ||||||||
Сучасні освітні технології | 2 | 2 | ||||||||
Інформаційні технології в управлінській діяльності
| 2 | 2 | ||||||||
Інклюзивна освіта – концепти та актуальні тенденції | 2 | 2 | 4 | |||||||
Застосування трудового законодавства у сфері освіти | 2 | 2 | ||||||||
Мотивація професійного розвитку педагогів: сутність, форми та прийоми | 2 | 2 | ||||||||
Розвиток емоційної компетентності – ключової навички ХХІ ст | 2 | 2 | ||||||||
Тайм-менеджмент сучасного педагога
| ||||||||||
Основи самоменеджменту. Інноваційний менеджмент як умова ефективної роботи закладу освіти | ||||||||||
Усього: | 14 | 8 | 22 | |||||||
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | ||||||||||
3.1. | Інформаційно-мотиваційне заняття. Вхідне діагностування | 2 | 2 | |||||||
3.2 | Фідбек (тестування). Вихідне діагностування | 2 | 2 | |||||||
Усього: | 4 | 4 | ||||||||
Разом: | 18 | 12 | 30 |
Знає:
Основні документи щодо розвитку освіти; систему самомоніторингу, тайм менеджменту
Розуміє:
Основні вимоги до педагогічного працівника нової української школи та процеси реформування освіти.
Знає:
змістовні параметри освітнього менеджменту, психолого-педагогічні аспекти взаємодії з колективом
Розуміє:
стратегію і тактику управління колективом та особливості керування самоосвітою; мотиваційні процеси самоосвіти формальної та інформальної освіти
Вміє:
використовувати хмарні сервіси Microsoft та Google в управлінському процесі, організації роботи з педагогами й учнями; моделювати перспективу свого творчого розвитку.
Організаційні питання проведення курсів підвищення кваліфікації.
Виявлення рівня засвоєння основних тем і практичних навичок щодо самоосвіти як засобу розвитку педагогічного колективу й особистості.