Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Розвиток професійної компетентності педагогів - організаторів»

Метою проведення курсів є вдосконалення інтелектуально-пізнавальної, мотиваційно-ціннісної та практично-діяльністної сфер особистості слухачів, підвищення їх професійної компетентності та культури, формування компетентностей педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти, необхідних для ефективної роботи відповідно до існуючого нормативно-правового забезпечення.

«Розвиток професійної компетентності  педагогів - організаторів»

Developers / Program Developments:

Гусь Т.Й., завідувачка навчально-методичної лабораторії виховної роботи та позашкільної освіти

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Інклюзивна компетентність

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

(очно-дистанційна форма навчання)

                                                                                                                                                                                                                                                               Назви теоретичних розділівКількість годин
Лек.Практ.Усього
Модуль 1Інформаційно-мотиваційний   
-Сучасна педагогічна психологія   
-Психологічні особливості роботи вчителя з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку224
-Нормативно-правове забезпечення виховного процесу    
-Шляхи захисту інтересів педагогічних працівників2 2
Разом:  426
Модуль 2.Професійно-діяльнісний   
2.1Наукові основи виховної діяльності   
-Громадянське виховання здобувачів освіти: методологічні аспекти2 2
-Розвиток життєвої компетентності учнів Нової української школи2 2
-Особливості виховання дітей в умовах інклюзивного навчання2 2
-Розвиток громадянських компетентностей учнів Нової українські школи 22
-Безпечне освітнє середовище 22
2.2Організаційно-методична підготовка   
-Зміст роботи педагога-організатора2 2
-Вплив молодіжних субкультур на формування особистості у підлітковому та юнацькому віці  44
-Використання ігрової діяльності в дитячих організаціях4 4
-Ділове українське мовлення 22
Разом: 161222
Модуль 3Рефлексивно-аналітичний   
3.1.Підсумковий контроль. Тестування 22
  Разом: 22
  Усього:161430


 

Сформованість  знань, що визначають в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів;

Обізнаність нормативно-правового забезпечення виховного процесу в закладі загальної середньої освіти, захисту інтересів педагогічних працівників;

Сформованість знань про сутність психолого-педагогічної категорії «Громадянське виховання здобувачів освіти». Систему роботи закладу загальної середньої освіти щодо забезпечення організації означеного виховного процесу;

Обізнаність с пріоритетними завданнями Нової української школи, сформованість умінь будувати освітній процес на засадах компетентнісного підходу;

Вміння організувати діяльність дітей і комунікацію з дітьми з особливими освітніми потребами;

Розуміння місця громадянських компетентностей у Концепції Нової української школи. Здатність використовувати модель компетентностей для культури демократії в освітньому процесі сучасної школи;

Сформованість розуміння ключових понять; способи реагування на ситуації насилля%

Розуміти і знати модель професійної компетентності педагога-організатора. Вміти планувати роботу навчального закладу. Знати технологію діяльності педагога-організатора ;

Сформованість розуміння ключових понять: «Субкультура» як феномен сучасності. Причини появи та механізми формування субкультур. Ознаки та функції молодіжних субкультур. ;

Розуміти і знати. Методику проведення ігор,види ігрової діяльності:  пізнавальні, літературні  українські народні ігри, творчі ігри,  методику підготовки і проведення ігрових програм з різними віковими групами;

Знати основні види документів та їх мовні і технічні особливості. Вміти складати та оформляти документи;

Рефлексія успішності засвоєння  знань слухачами протягом періоду навчання