Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Професійне зростання вчителів німецької мови в умовах неперервної освіти»

Мета програми вдосконалення фахової, інформаційної, мовленнєвої, компетентностей учителів німецької мови закладів загальної середньої освіти, що необхідні для ефективної роботи в процесі викладання німецької мови, здатних до творчої науково-педагогічної діяльності, безперервної самоосвіти та професійного самовдосконалення

«Професійне зростання вчителів німецької мови в умовах неперервної освіти»

Developers / Program Developments:

Вострікова В.В., доцентка кафедри теорії і методики викладання навчальних дисциплін

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Іноземна мова (німецька мова)

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна форма навчання)

 


 

 

З м і с тВЛСП
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний
1.1.Формування соціальної і громадянської компетентностей   здобувачів освіти4  4
1.2.Розвиток культури професійного мовлення вчителів-предметників41 3
Модуль 2. Професійно-діяльнісний
2.1.

Лексичний матеріал та його семантизація  на уроках німецької мови

 

4  4
2.2.Спецкурс «Формування основних умінь з використанням цифрових технологій на уроках німецької мови»142 12
 2.3.

Сучасні підходи до викладання країнознавства на уроках німецької мови

 

2  2
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний
3.1.Тестування2 2 
 Разом 30   

Володіння навичками розв'язання педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань.

Уміння  викликати в учнів потребу користуватись іноземною мовою як на заняттях, так і в ситуаціях, спеціально створених вчителем, так і в позаурочний час у позакласній роботі з німецької мови, уміло застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми навчання та сучасні технічні засоби навчання в різних умовах для навчання всіх видів мовленнєвої діяльності.

Демонстрація  розуміння послідовності етапів організації педагогічної діяльності на компетентнісних засадах.