Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Розвиток професійної компетентності учителів фізичної культури та тренерів – викладачів в умовах трансформації освіти »

Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти та тренерів-викладачів дитячо-юнацьких спортивних шкіл необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

«Розвиток професійної компетентності учителів фізичної культури  та тренерів – викладачів в умовах трансформації освіти »

Developers / Program Developments:

Бардачова О.С., завідувач навчально-методичної лабораторії фізичної культури та захисту України.

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Фізична культура

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів

Навчально-тематичний план

(очна форма навчання)

                                                                     

ЗмістВЛСПС.р.
1.Інформаційно-мотиваційний модуль     
1.1.Компетентнісний потенціал навчальних дисциплін64 2 
1.2.Формувальне оцінювання6 6  
 Всього годин:12462 
2.Професійно-діяльнісний модуль     
2.1.Реалізація ідеї інклюзії в освіті: вітчизняний і світовий досвід42 2 
2.2.Розвиток педагогічної майстерності вчителя фізичної культури та тренера-виклада84 4 
2.3.Реалізація наскрізної змістовної лінії «здоров’я та безпека» в освітньому процесі НУШ42 2 
 Всього годин:168 8 
3.Рефлексивно-аналітичний модуль     
3.1.Тестування2  2 
 Всього годин:2  2 
       
 Разом годин:3012612 

Предметно-методична компетентність:

- здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетент- ності та уміння , спільні для всіх компетентностей; 

- здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів  навчання учнів на засадах формувального оцінювання.

Інклюзивна компетентність:

-здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами;

Предметна компетентність:

здатність до використання предметних знань в освітньому процесі, до інтеграції предметних знань з різних освітніх галузей, до добору й застосування доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання.

Здоров’язбережувальна компетентність:

- використовувати здоров’язбережу -вальні технології під час освітнього процесу.

Високий рівень засвоєння знань даної програми.