Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ПРОГРАМА фахового підвищення кваліфікації педагогічних працівників класів (груп) з інклюзивним та інтегрованим навчанням закладів освіти на тему «Сучасні освітні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»

Мета програми полягає у формуванні компетентностей педагогів, необхідних для ефективної роботи в інклюзивному освітньому середовищі відповідно до існуючого нормативно-правового забезпечення, сучасного розуміння інклюзивного навчання

ПРОГРАМА фахового підвищення кваліфікації педагогічних працівників класів (груп) з інклюзивним та інтегрованим навчанням закладів освіти на тему  «Сучасні освітні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»

Developers / Program Developments:

Юдіна О.В. – завідувачка ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», викладач кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: знання індивідуальних методів навчання дитини задля забезпечення цілісного розвитку її особистості

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ФАХОВОГО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 

педагогічних працівників класів(груп) з інклюзивним 

та інтегрованим навчанням закладів освіти

НА ТЕМУ «СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

 

Модулі, 

теми занять

  
ЛекціїПрактичніСемінарськіВсього
1. ІНФОРМАЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
1.1. Організація освітнього процесу з використанням сучасних педагогічних технологій22 4 
1.2. Інноваційні технології виховання особистості22 4 
Всього передбачено годин за планом44 8 
2. ПРОФЕСІЙНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ МОДУЛЬ 
2.1. Використання інноваційних технологій для розвитку зв’язного мовлення дітей22 4 
2.2. Інноваційні освітні технології для розвитку математичної компетенції дітей з особливими потребами22 4 
2.3. Нейропсихологічні ігри в роботі сучасного педагога 4 4 
2.4 Гейміфікація в  сучасному освітньому середовищі  4 4 

2.5.Організація ефективного впровадження гейміфікації навчального процесу із застосуванням медіа засобів

 

 4 4 
Разом годин на модуль416 20 
3. РЕФЛЕКСИВНО-АНАЛІТИЧНИЙ МОДУЛЬ
3.1. Підсумковий контроль 2 2 
Разом годин на модуль 2 2 

Будуть знати:  сутність понять «технологія», «освітні технології», «педагогічні технології». Класифікація освітніх технологій (педагогічні, соціально-виховні, інформаційно-комунікаційні)

Можуть робити: вибір оптимальних технологій відповідно до індивідуальних можливостей учнів, рівня їх підготовки, умов

Будуть знати: особливості використання методу творчо-пізнавальної діяльності кубики історій «Rory’s story cubes» на заняттях з розвитку мовлення. Використання технології сторітеллінг для розвитку зв’язного мовлення дошкільників.

Будуть знати: особливості формування математичних уявлень за допомогою освітніх технологій. Етапи роботи за методиками «Нумікон», «Палички Кюїзенера»

Будуть знати: основні поняття нейропсихології та напрямки вивчення нейропсихології (клінічна, реабілітаційна, дитяча)

Будуть уміти: методичний супровід нейропсихологічних вправ

Будуть знати: про застосування ігрових методик в неігрових ситуаціях. Як створити таке інформаційно-навчальне середовище, яке б сприяло самостійному, активному прагненню учнів до отримання знань

Будуть знати: види сервісів web 2.0 та web 3.0 (вікі-технології, блогосфера, соціальні мережі, інтелектуальні карти, сервіси для роботи з відео, сервіси для роботи з презентаціями, онлайн-графіка

Виявлення рівня засвоєння відомостей і практичних навичок щодо застосування інноваційних освітніх технологій в роботі з дітьми з ООП