Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Відкритий дистанційний курс "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя"

Формування цифрової та професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів щодо створення та використання інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні, персональних освітніх веб-ресурсів, інтерактивних аркушів та плакатів, використання онлайн-інструментів у діяльності вчителя

Відкритий дистанційний курс "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя"

Developers / Program Developments:

Ольга Богданова, Ольга Захар

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.


 

ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ
Використання ПВР в освітньому процесі. Класифікація ПВР1

Слухач знає поняття про ПВР та ОВР, класифікацію ПВР, види ПВР;

уміє класифікувати ОВР, розрізняти види ОВР, наводити приклади освітніх сайтів; 

розрізняє освітні та персональні веб-ресурси

Вимоги до створення персональних веб-ресурсів: блогу-портфоліо, освітній сайт з навчального предмету, батьківської спільноти в соцмережі1

Слухач знає поняття якості ПВР, критерії оцінювання ПВР, основні методичні, психологічні, естетичні та ергономічні вимоги до ПВР;

уміє визначати якість ПВР відповідно до методичних, психологічних, естетичних та ергономічних вимог

Аналіз готових ПВР1Слухач уміє аналізувати готові ПВР; розрізняє якісні освітні веб-ресурси
Розробка структури та складових персонального блогу-портфоліо2

Слухач знає структуру та складові персонального блогу-портфоліо; 

уміє створювати власну структуру блогу-портфоліо

Розробка структури та складових освітнього сайту з навчального предмету1

Слухач знає структуру та складові персонального освітнього сайту з навчального предмету; 

уміє створювати власну структуру освітнього сайту з навчального предмету

Розробка структури та складових батьківської спільноти в соцмережі1Слухач знає структуру та складові батьківської спільноти в соцмережі; уміє створювати власну структуру батьківської спільноти в соцмережі
Створення персонального блогу-портфоліо засобами Google4

Слухач знає алгоритм створення персонального блогу-портфоліо; 

уміє створювати блог-портфоліо та наповнювати його інформацією

Створення освітнього сайту з навчального предмету засобами Google4

Слухач знає алгоритм створення персонального освітнього сайту з навчального предмету; 

уміє створювати власний освітній сайт з навчального предмету

Організація роботи батьківської спільноти в соціальній мережі4

Слухач знає алгоритм створення батьківської спільноти; 

уміє організовувати батьківську спільноту 

ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Обираємо додатки до урока1

Слухач знає способи організації навчання за допомогою інтерактивних вправ та ігор; критерії оцінювання сервісів для створення інтерактивних вправ та ігор;

уміє обирати інструменти для організації навчання; проаналізувати онлайнові додатки для створення інтерактивних вправ та ігор;

розрізняє види інтерактивних вправ та ігор

Створення хмари слів для організації навчання1

Слухач знає онлайн інструменти для створення хмари слів;

уміє створювати хмару слів, використовуючи різні онлайн інструменти;

розрізняє типи завдань з використанням хмари слів

Візуалізація навчального матеріалу за допомогою ментальних карт2

Слухач знає онлайн інструменти для створення ментальних карт;

уміє створювати ментальні карти, використовуючи різні онлайн інструменти;

розрізняє типи завдань з використанням ментальних карт

Візуалізація навчального матеріалу за допомогою  стрічки часу3

Слухач знає онлайн інструменти для створення стрічки часу;

уміє створювати стрічку часу;

розрізняє типи завдань з використанням стрічки часу

Використання онлайн інструменту для створення ребусів2

Слухач знає онлайн інструменти для створення ребусів;

уміє створювати ребуси та зберігати їх у вигляді зображення;

розрізняє типи завдань з використанням ребусів

Використання онлайн інструментів для створення пазлів2

Слухач знає онлайн інструменти для створення онлайн пазлів;

уміє створювати онлайн пазли, використовуючи різні онлайн інструменти;

розрізняє типи завдань з використанням онлайн пазлів

Організація контролю знань за допомогою Quizizz та Еdpuzzle6

Слухач знає способи організації контролю знань за допомогою тестів;

уміє організовувати контроль знань та автоматичну перевірку результатів за допомогою Quizizz та Еdpuzzle;

розрізняє типи запитань для організації перевірки знань;

володіє різними способами перевірки результатів за допомогою Quizizz та Еdpuzzle

СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ АРКУШІВ ТА ПЛАКАТІВ
Використання онлайн дошки для організації навчання3

Слухач знає способи використання онлайн дошки для організації навчання;

уміє організувати онлайн навчання, використовуючи онлайн дошку;

розрізняє сервіси для створення онлайн дошки

Створення інтерактивних плакатів3

Слухач знає способи використання інтерактивного плаката для організації навчання;

уміє організувати онлайн навчання, використовуючи інтерактивний плакат;

розрізняє сервіси для створення інтерактивних плакатів

Створення інтерактивних аркушів та зошитів5

Слухач знає основні етапи створення інтерактивних аркушів;

уміє створювати шаблон для інтерактивного аркуша; створювати інтерактивні аркуші різними онлайн-інструментами

СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ ВПРАВ У НАВЧАННІ
Огляд інтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Особливості організації групової роботи та оцінювання учнів. Створення власних інтерактивних вправ на основі існуючих та на основі шаблонів4

Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі мультимедійних дидактичних вправ LearningApps; класифікацію вправ сервісу LearningApps; класифікацію готових вправ у сервісі LearningApps за предметом та темою; способи створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів в сервісі LearningApps;

уміє використовувати інтерактивні вправи, створені іншими користувачами; створювати власні інтерактивні вправи на основі існуючих та на основі шаблону;

розрізняє способи організації індивідуальної та групової роботи в сервісі LearningApps; способи оцінювання роботи учнів в LearningApps

Огляд інтернет-сервісу для створення інтерактивних вправ eTreniki. Особливості організації роботи та оцінювання учнів. Створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів3

Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі для створення інтерактивних вправ eTreniki; класифікацію вправ сервісу eTreniki; класифікацію готових вправ у сервісі eTreniki; способи створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів в сервісі eTreniki;

уміє створювати власні інтерактивні вправи на основі шаблонів в сервісі eTreniki;

розрізняє способи організації роботи в сервісі eTreniki; способи оцінювання роботи учнів в eTreniki

Огляд інтернет-сервісу для створення онлайн-вправ WordWall. Особливості організації групової роботи та оцінювання учнів. Створення власних онлайнових вправ на основі шаблонів4

Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі для створення онлайнових вправ WordWall; класифікацію вправ сервісу WordWall; класифікацію готових вправ у сервісі WordWall; способи створення власних онлайнових вправ на основі шаблонів в сервісі WordWall;

уміє створювати власні он-лайнові вправи на основі шаблонів в сервісі WordWall;

розрізняє способи організації роботи в сервісі WordWall; способи оцінювання роботи учнів в WordWall

ПІДСУМОК
Структурування та подання власних ПВР. Підсумковий тест.2

Слухач знає способи структурування та подання ПВР;

уміє демонструвати та представляти створені ПВР;

володіє основними поняттями курсу.

Всього60 год 

Знання:

  • технології створення та використання інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні;
  • технології створення та використання онлайн-інструментів у діяльності вчителя;
  • вимоги до створення персональних веб-ресурсів;
  • технології створення персональних веб-ресурсів;
  • технології створення інтерактивних аркушів та плакатів.

Уміння (навички):

  • застосовувати онлайн-інструменти для розробки інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні;
  • застосовувати онлайн-інструменти в освітній діяльності;
  • створювати персональні веб-ресурси (блог, сайт, спільноту в соцмережі);
  • створювати інтерактивні аркуші та плакати;
  • використовувати різні онлайн-інструменти для створення інтерактивних аркушів та плакатів.

Для того, щоб отримати доступ до відкритого курсу, вам потрібно здійснити оплату за навчання та зареєструватися.

Після цього ви отримаєте:

  • матеріали курсу у захищеному середовищі Google Клас: відеоінструкції та завдання для виконання;
  • консультації тренерів у приватних коментарях;  
  • 30 хвилин разового живого спілкування з тренером / тренерами за домовленістю;     
  • електронний сертифікат про успішне завершення навчання за умови виконання необхідного мінімуму.

І головна умова: ми не обмежуємо вас у часі та темпі виконання завдань. Коли виконувати завдання - обираєте ви, а ми лише допомагаємо навчатися комфортно та легко