LABDISC. Цифрова науково-дослідна лабораторія
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників, удосконалення їхніх професійних компетентностей, актуалізація й поглиблення знань та вмінь, розвиток творчого мислення, формування загальної культури, сучасних підходів до професійної діяльності; орієнтація на глибокий аналіз і узагальнення практики; опанування та впровадження в освітній процес новітніх досягнень науки й технологій, перспективного педагогічного досвіду; використання сучасних технічних засобів навчання

Subject of advanced training:
ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ "РОЗУМНИКИ"Developers / Program Developments:
Назім Денис Володимирович, викладач (методи навчання), ТОВ "ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ "РОЗУМНИКИ"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Методист
- Педагог професійного навчання
- Старший викладач
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Математична компетентність
- Навчання впродовж життя
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Проєктувальна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Географія
- Екологія
- Інформатика
- Математика
- Основи здоров’я
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Програма курсу передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь і навичок педагогічних працівників.
Зміст навчання за модулями/темами
Модуль 1. Конфігурація цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних.
Тема 1. Порти та елементи керування.
Зміст навчання. Ознайомлення з будовою та устаткуванням цифрової лабораторії Labdisc, параметрами реєстратора даних, кнопками передньої панелі, портами, РК-дисплеєм, параметрами меню та можливостями вибору необхідних опцій.
Тема 2. Вбудовані датчики та їхні параметри.
Зміст навчання. Ознайомлення з різними моделями цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних, набором вбудованих датчиків, характеристиками та особливостями устаткування.
Модуль 2. Програма аналізу GlobiLab.
Тема 1. Встановлення ПО, функції програми GlobiLab.
Зміст навчання. Встановлення програми GlobiLab на прикладі пристроїв з ОС Windows, особливості встановлення для інших ОС, інтерфейс та функціонал програмного забезпечення, можливості програми для відображення та аналізу результатів вимірювання.
Тема 2. Синхронізація Labdisc – GlobiLab.
Зміст навчання. Синхронізація Labdisc - GlobiLab через USB та бездротовий зв'язок (Bluetooth), особливості синхронізації з пристроями, на які встановлено різні ОС.
Модуль 3. Використання Labdisc.
Тема 1. Реєстрація даних без синхронізації з програмою GlobiLab.
Зміст навчання. Підготовка Labdisc до сеансу реєстрації даних, вибір датчиків та параметрів експерименту в меню Labdisc, збір даних, передавання результатів експерименту та обробка їх засобами програмного забезпечення GlobiLab.
Тема 2. Алгоритм роботи з лабораторією Labdisc, синхронізованою з програмою GlobiLab.
Зміст навчання. Синхронізація Labdisc із програмою GlobiLab, вибір датчиків та параметрів експерименту в меню програми GlobiLab, збір даних, обробка та аналіз результатів експерименту засобами програмного забезпечення.
Тема 3. Приклади використання цифрової науково-дослідної лабораторії Labdiscта програми аналізу даних Globilab під час виконання експериментальних робіт з природничих наук.
Зміст навчання. Відпрацювання прикладів виконання експериментальної частини лабораторної/практичної роботи з природничих наук з використанням цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc.
Тема 4. Самостійна робота.
Зміст навчання. Самостійне виконання експериментальної частини лабораторної/практичної роботи з природничих наук з використанням цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc і презентація результатів.
- Уміння планувати освітній процес;
- ведення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог;
- контроль якості освітньої діяльності;
- налагодження співпраці й підтримка співтворчості між учасниками освітнього процесу;
- створення безпечного, психологічно комфортного, розвивального освітнього середовища;
- упровадження інклюзивного навчання;
- планування та забезпечення безперервної освіти й фахового розвитку вчителів
Цифрова науково-дослідна лабораторія LABDISC – це сучасний прилад, який дозволяє проводити вимірювання, досліди, експерименти з природничо-математичних дисциплін.
Бездротова лабораторія Labdisc має повний набір функцій і вбудованих датчиків, водночас вона легка і компактна.
Тривалий час автономної роботи Labdisc (понад 150 годин) перетворює лабораторію на інструмент для виконання практичних завдань як у класі, так і поза межами навчального закладу. Це чудове рішення для довгострокових експериментів.
Під час тренінгу ви дізнаєтесь про:
- конфігурацію цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних;
- програму аналізу даних GlobiLab;
- реєстрацію даних без синхронізації з програмою GlobiLab;
- алгоритм роботи з лабораторією Labdisc, синхронізованою з програмою GlobiLab;
- застосування Labdisc в освітньому процесі.
LABDISC робить науку простою та захопливою!