Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Внутрішня система забезпечення якості освіти у школі

Сформувати, розвинути у керівних працівників закладів освіти вміння розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, реалізовувати її мету й завдання; здійснювати ефективний кадровий менеджмент; швидко та ефективно працювати з нормативно-правовою базою; правильно оформлювати внутрішні документи.

Внутрішня система забезпечення якості освіти у школі

Subject of advanced training:

ТОВ «МЦФЕР-Україна»

Developers / Program Developments:

Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України; Алла Бондар, заступник Голови Державної служби якості освіти України; Валентина Бобир, начальник відділу початкової освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості України; Оксана Лютко, завідувач кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти РОІППО, канд. філос. наук, доцент; Інна Кіндрат, головний редактор онлайн-шкіл MCFR Освіта, канд. пед. наук; Віктор Громовий, освітній експерт, публіцист, шеф-редактор порталу «Освітня політика», співробітник державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти»; Тамара Ільченко, директор Гімназії А+, м. Київ.

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Директор
  • Заступник директора

List of common competencies:

  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Лідерська компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Менеджмент освіти

Зміст програми

МодульКурсУрок

Сутність системи 

6 год

Мета і завдання Як розробити ефективну внутрішню систему забезпечення якості освіти
У чому різниця між якістю освіти та якістю освітньої діяльності
Чому систему забезпечення якості освіти має розробити кожен заклад 
За якими принципами побудувати систему 
Як співвідносяться поняття напряму, вимоги, критерію та індикатора у системі якості освіти
Компоненти та процедури Які напрями для самооцінювання обрати 
Який варіант розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти застосувати
Як визначити політику і процедури вивчення 
Тест за темою

Розбудова системи

9 год

Алгоритм розбудовиУсвідомлюємо необхідність змін
Розбудовуємо систему у два етапи 
Формуємо команду та розподіляємо завдання
Проводимо самооцінювання освітньої діяльності 
Визначаємо досягнення, проблеми та шляхи розвитку закладу
ДокументаціяЗа якою формою розробити Положення про систему забезпечення якості освіти 
Хто затверджує Положення та де його оприлюднюють 
Чим відрізняються описовий та кількісний підходи 
Як визначити рівень освітньої діяльності при самооцінюванні
Де відобразити результати самооцінювання
Тест за темою 

Методи та джерела збору інформації

12 год

МоніторингУ чому ефективність моніторингу
Як організувати моніторинг, щоб  він був реальним та необтяжливим 
Як документувати процес та результати моніторингу
ОпитуванняЧому без анкетування не обійтися
Які види інтерв’ю використати, щоб отримати потрібну інформацію
Які є сервіси для створення анкет 
CпостереженняЯкі види спостережень ефективні при самооцінюванні
Які шаблони та пам’ятки використати, щоб оптимізувати свій час 
Інші інструменти та методи оцінюванняЯкі дані та показники впливають на освітню діяльність
Як і навіщо вивчати документацію 
Які інструменти та методи самооцінювання ефективні
Тест за темою

Напрями самооціню-вання

18 год

Освітнє середовище Які вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати
У чому безпечність та комфортність 
Як створити інклюзивне, розвивальне та мотивуюче   освітнє середовище
Від чого залежать ресурси для організації освітнього процесу   
Як запобігти та протидіяти булінгу, насильству та будь-яким формам дискримінації 
Як дотримати та захистити права дитини у цифровому середовищі
Чи запроваджувати корпоративну етику
Система оцінювання учнівЯкі вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати
Чим особливе формувальне оцінювання 
Як оцінювати учнів згідно з компетентнісним підходом
Педагогічна діяльністьЯкі вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати
Як реалізувати педагогіку партнерства
У чому суть компетентнісного підходу 
Як сприяти дотриманню академічної доброчесності
Як забезпечити професійний розвиток: атестація 
Що нового у підвищенні кваліфікації
Управлінські процесиЯкі вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати
Як розробити стратегію розвитку закладу освіти 
Яка роль педагогічної ради в управлінні 
Як використати ІКТ в управлінні 
Чому командотворення ефективне у кадровій політиці
Як зробити swot-аналіз сильних та слабких сторін діяльності   
Як оцінити ефективність кадрового та емоційного менеджменту
Тест за темою
Підсумковий тест
  • Володіння спеціальними знаннями і вміннями у питанні системи забезпечення якості освіти та розбудови її внутрішньої системи
  • Здатність забезпечувати реалізацію концептуальних засад Нової української школи
  • Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій у діловій комунікації та освітньому процесі
  • Володіння навичками кадрового менеджменту, формування та організації роботи команди, забезпечення ефективності управлінських процесів
  • Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя як для підвищення власного соціального статусу, так і для розвитку закладу

 

Групи набираємо з першого числа кожного місяця. Бронюйте місце та дізнавайтеся про наявність акцій за телефоном: 0 800  21 2 0 12 (дзвінки безплатні).
Перейти за покликанням до першого навчального модуля програми