Внутрішня система забезпечення якості освіти у школі
Сформувати, розвинути у керівних працівників закладів освіти вміння розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, реалізовувати її мету й завдання; здійснювати ефективний кадровий менеджмент; швидко та ефективно працювати з нормативно-правовою базою; правильно оформлювати внутрішні документи.

Subject of advanced training:
ТОВ «МЦФЕР-Україна»Developers / Program Developments:
Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України; Алла Бондар, заступник Голови Державної служби якості освіти України; Валентина Бобир, начальник відділу початкової освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості України; Оксана Лютко, завідувач кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти РОІППО, канд. філос. наук, доцент; Інна Кіндрат, головний редактор онлайн-шкіл MCFR Освіта, канд. пед. наук; Віктор Громовий, освітній експерт, публіцист, шеф-редактор порталу «Освітня політика», співробітник державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти»; Тамара Ільченко, директор Гімназії А+, м. Київ.Main train directions:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Директор
- Заступник директора
List of common competencies:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Лідерська компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Менеджмент освіти
Зміст програми
Модуль | Курс | Урок |
Сутність системи 6 год | Мета і завдання | Як розробити ефективну внутрішню систему забезпечення якості освіти |
У чому різниця між якістю освіти та якістю освітньої діяльності | ||
Чому систему забезпечення якості освіти має розробити кожен заклад | ||
За якими принципами побудувати систему | ||
Як співвідносяться поняття напряму, вимоги, критерію та індикатора у системі якості освіти | ||
Компоненти та процедури | Які напрями для самооцінювання обрати | |
Який варіант розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти застосувати | ||
Як визначити політику і процедури вивчення | ||
Тест за темою | ||
Розбудова системи 9 год | Алгоритм розбудови | Усвідомлюємо необхідність змін |
Розбудовуємо систему у два етапи | ||
Формуємо команду та розподіляємо завдання | ||
Проводимо самооцінювання освітньої діяльності | ||
Визначаємо досягнення, проблеми та шляхи розвитку закладу | ||
Документація | За якою формою розробити Положення про систему забезпечення якості освіти | |
Хто затверджує Положення та де його оприлюднюють | ||
Чим відрізняються описовий та кількісний підходи | ||
Як визначити рівень освітньої діяльності при самооцінюванні | ||
Де відобразити результати самооцінювання | ||
Тест за темою | ||
Методи та джерела збору інформації 12 год | Моніторинг | У чому ефективність моніторингу |
Як організувати моніторинг, щоб він був реальним та необтяжливим | ||
Як документувати процес та результати моніторингу | ||
Опитування | Чому без анкетування не обійтися | |
Які види інтерв’ю використати, щоб отримати потрібну інформацію | ||
Які є сервіси для створення анкет | ||
Cпостереження | Які види спостережень ефективні при самооцінюванні | |
Які шаблони та пам’ятки використати, щоб оптимізувати свій час | ||
Інші інструменти та методи оцінювання | Які дані та показники впливають на освітню діяльність | |
Як і навіщо вивчати документацію | ||
Які інструменти та методи самооцінювання ефективні | ||
Тест за темою | ||
Напрями самооціню-вання 18 год | Освітнє середовище | Які вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати |
У чому безпечність та комфортність | ||
Як створити інклюзивне, розвивальне та мотивуюче освітнє середовище | ||
Від чого залежать ресурси для організації освітнього процесу | ||
Як запобігти та протидіяти булінгу, насильству та будь-яким формам дискримінації | ||
Як дотримати та захистити права дитини у цифровому середовищі | ||
Чи запроваджувати корпоративну етику | ||
Система оцінювання учнів | Які вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати | |
Чим особливе формувальне оцінювання | ||
Як оцінювати учнів згідно з компетентнісним підходом | ||
Педагогічна діяльність | Які вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати | |
Як реалізувати педагогіку партнерства | ||
У чому суть компетентнісного підходу | ||
Як сприяти дотриманню академічної доброчесності | ||
Як забезпечити професійний розвиток: атестація | ||
Що нового у підвищенні кваліфікації | ||
Управлінські процеси | Які вимоги, правила та критерії оцінювання застосувати | |
Як розробити стратегію розвитку закладу освіти | ||
Яка роль педагогічної ради в управлінні | ||
Як використати ІКТ в управлінні | ||
Чому командотворення ефективне у кадровій політиці | ||
Як зробити swot-аналіз сильних та слабких сторін діяльності | ||
Як оцінити ефективність кадрового та емоційного менеджменту | ||
Тест за темою | ||
Підсумковий тест |
- Володіння спеціальними знаннями і вміннями у питанні системи забезпечення якості освіти та розбудови її внутрішньої системи
- Здатність забезпечувати реалізацію концептуальних засад Нової української школи
- Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій у діловій комунікації та освітньому процесі
- Володіння навичками кадрового менеджменту, формування та організації роботи команди, забезпечення ефективності управлінських процесів
- Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя як для підвищення власного соціального статусу, так і для розвитку закладу
Групи набираємо з першого числа кожного місяця. Бронюйте місце та дізнавайтеся про наявність акцій за телефоном: 0 800 21 2 0 12 (дзвінки безплатні).
Перейти за покликанням до першого навчального модуля програми