Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Бренд учителя

Підвищення власної та професійної ефективності діяльності вчителя шляхом реалізації наступних завдань: навички управління часом; удосконалення емоційної компетентності; формування навичок критичного мислення під час роботи з медіатекстами та вміння розпізнавати маніпуляції; розвиток комунікативних навичок педагогів; формування моделі правомірної поведінки вчителя; удосконалення майстерності педагога шляхом оволодіння інноваційними інструментами; створення блогу як форми цифрового портфоліо.

Бренд учителя

Developers / Program Developments:

Директор Центру професійного розвитку - Наталія Трефяк, консультанти Центру: Інна Саламіна, Віталій Дем'янчук, Ірина Грицюк, Мирослава Калин, Уляна Семенюк, Назар Волощук

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Біологія
  • Географія
  • Економіка
  • Іноземна мова (англійська)
  • Історія
  • Математика
  • Українська мова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність

1.Права та обов'язки вчителя у контексті сучасних освітніх реформ.

2. Дотримання академічної доброчесності як запорука якості освіти.

3. Основи креативної та конструктивної комунікації вчителя.

4. Критичне мислення як феномен медіаграмотності.

5. Тайм-менеджмент успішного педагога.

6. Ґейміфікація освітнього процесу.

7. Стресостійкість як значуща риса педагога в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

 

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників передбачає:

  • володіння навичками критичного мислення та аналізу інформації, вміння виявляти фейки та маніпуляції в медіа;
  • формування емоційної компетентності педагогів та самомотивації;
  • уміння використовувати техніки управління часом;
  • формування принципів чесного та справедливого навчання серед учасників освітнього процесу;
  • формування практичних вмінь та способів застосування правомірної поведінки;
  • володіння навичками високорозвиненої  креативної та конструктивної комунікації;
  • володіння сучасними комп’ютерними засоби гейміфікації та методиками їх застосування.