Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Як учителю стати чарівником? Таємниці сучасного уроку»

Метою програми підвищення кваліфікації вчителів початкових класів «Як учителю стати чарівником? Таємниці сучасного уроку» є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів початкових класів щодо реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг.

«Як учителю стати чарівником? Таємниці сучасного уроку»

Розробники / розробниці програми:

Стребна О.В, к.п.н., доцентка, доцентка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (очна/денна)

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Початкова школа

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна/дистанційна форма навчання)

 


 

 

З м і с тУсьогоЛекціїПрактичні Семінарські Консультації поза сіткою
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний 
1.1Інформаційно-мотиваційне заняття (знайомство, вступний інструктаж)22   
1.2.Сучасний урок в початковій школі22   
1.3.Діяльнісний підхід у контексті сьогодення. Сучасність: запит на ігрові та діяльнісні методи навчання2 2  
 Усього642  
Модуль 2. Професійно-діяльнісний 
2.1.Особистісно орієнтована технологія навчання в початковій школі: мета, актуальність, виклики2  2 
2.2.Особливість кооперативного навчання як вид інтерактивної взаємодії учасників освітнього процесу   в умовах Нової української школи           4 22 
2.3.Використання інноваційних технологій для розвитку мовленнєвої компетентності молодших школярів422  
2.4. Навчально-дослідницька діяльність дітей молодшого шкільного віку на уроках422  
2.5.Особливості реалізації STEM-освіти у початковій школі422  
2.6.Особливості формувального оцінювання  в початковій школі 2 2  
2.7.Рефлексія як основа ефективного зворотного зв’язку2 2  
 Усього226124 
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний 
3.1.Зворотний зв’язок. Тестування2 2  
 Усього2 2  
 Консультації з актуальних питань теми курсів    4
 Разом 30101644
       

Усвідомлення структури, змісту та значущості сучасного уроку в НУШ.

Розвинути уміння застосовувати діяльнісні й ігрові методи навчання в освітньому процесі початкової школи.

Розумітися на особистісно орієнтованому підході до процесу навчання учнів, принципах особистісно орієнтованих технологій навчання.

Уміти використовувати інноваційні технології для розвитку мовлення учнів. Уміти створювати умови для навчально-дослідницької діяльності молодших школярів. Застосовувати алгоритм організації STEM-уроку за моделлю 5-Е.

Використовувати інструментарій формувального оцінювання. Запроваджувати рефлексію.

Рефлексія. Зворотний зв’язок. Виявлення рівня сформованості компетентностей. Планування подальшої педагогічної діяльності.