Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ ТА РИТМІКИ»

Мета програми полягає в підвищенні методичного та практичного рівнів професійної компетентностей учителів хореографії та ритміки закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти; формування та розвиток інформаційно-комунікаційних навичок.

«РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ ТА РИТМІКИ»

Розробники / розробниці програми:

Шамбір Н.В., завідувачка навчально-методичної лабораторії мистецтвознавчих дисциплін

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (очна/денна)

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Проєктувальна компетентність

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

 

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

курсів підвищення кваліфікації вчителів

ХОРЕОГРАФІЇ ТА РИТМІКИ

 

 

Зміст

Кількість годин
ВЛСП
            МОДУЛЬ І. ІНФОРМАЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ
1.1Атестація педагогічних кадрів: сучасний стан та перспективи22  
1.2Діти з особливими освітніми потребами: специфіка навчання та виховання 22  
1.3Ділове українське мовлення2  2
  64 2
             МОДУЛЬ II. ПРОФЕСІЙНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ  
2.1Формування ключових компетентностей у контексті положень Нової української школи22  
2.2Реалізація наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека» в освітньому процесі Нової української школи42 2
2.3Сучасна методика викладання хореографії та ритміки 42 2
2.4Розвиток здоров’язбережувальних компетентностей в освітньому процесі середньої освіти42 2
2.5Особливості підбору музичного супроводу на уроках хореографії та ритміки42 2
2.6Композиція та постановка танцю42 2
  2212 10
            МОДУЛЬ ІII. РЕФЛЕКСИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ  
3.1

Тестування

 

2  2
  2  2
                                                         Разом:3016 14

Здатність до творчого пошуку й реалізації нових ідей, до самопрезентації та результатів своєї професійної діяльності; здатність до керування власним життям і кар`єрою;

здатність до забезпечення сприятливих умов в освітньому середовищі для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів;

здатність до спілкування державною мовою та розвиток мовно- комунікативної компетентності.

Знання концептуальних засад реформування мистецької освітньої галузі;

готовність до ефективного використання в практичній діяльності основних принципів, методів та підходів до навчання;

формування загальнокультурної, естетичної та предметної мистецької компетентності у здобувачів освіти; 

володіння прикладними інструментами, необхідними для того, щоб розвинути здатність створювати естетичне середовище в закладі освіти;

засвоєння концепції, принципів, основних підходів до викладання хореографії та ритміки; 

удосконалення методики складання комплексу вправ з ритмічної гімнастики; основні позиції рук і ніг при виконанні вправ з хореографії; правила користування опорою при виконанні вправ з хореографії.

Виявлення рівня засвоєння теоретичних і практичних знань щодо сучасної методики викладання хореографії та ритміки.