Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Сучасна методика викладання захисту України та основ медичних знань»

Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів захисту України та основ медичних знань закладів загальної середньої освіти, необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

«Сучасна методика викладання захисту України  та основ медичних знань»

Розробники / розробниці програми:

Бардачова О.С., завідувачка навчально-методичної лабораторії фізичної культури та захисту України

Напрями підвищення кваліфікації:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (очна/денна)

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Захист Вітчизни

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна форма навчання)

 


 

 

З м і с тВЛСП
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний
1.1.Компетентнісний потенціал навчальних дисциплін освітніх галузей у закладах загальної середньої освіти64 2
1.2.Формувальне оцінювання: сутність, принципи, види та техніки6 6 
Модуль 2. Професійно-діяльнісний
2.1.Розвиток громадянських компетентностей учнів Нової української школи4  4
2.2.Національно-патріотичне виховання учнів у закладах загальної середньої освіти4  4
2.3.Реалізація наскрізної змістовної лінії «здоров’я та безпека» в освітньому процесі НУШ 42 2
2.4.Сучасні вимоги до уроків захисту України42 2
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний
3.1.Зворотній зв'язок від слухачів. Тестування.2  2
 Разом 308616

Предметно-методична компетентність:

- здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та уміння , спільні для всіх компетентностей; 

- здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів  навчання учнів на засадах 

формувального оцінювання.

-основних завдань з розвитку громадянських компетентностей, ролі та функції вчителя захисту України та основ медичних знань в умовах НУШ;

-здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; 

Здоров’язбережувальна компетентність:

- використовувати здоров’язбережу -вальні технології під час освітнього процесу;

Предметно-методична компетентність:

здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів.

Високий рівень засвоєння знань даної програми