Використання онлайн-дошки MIRO в процесі дистанційного навчання
Ознайомити слухачів з онлайн-дошкою MIRO та її можливостями, способами використання в освітньому процесі, удосконалити компетентність з використання дистанційних технологій в освітньому процесі.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Гартфіль ОлександраРозробники / розробниці програми:
Олександра ГартфільОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: усі предмети
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
Програма дистанційного курсу «Використання онлайн-дошки MIRO в процесі дистанційного навчання» включає навчально-практичні модулі:
Модуль 1. Знайомство з онлайн-дошкою MIRO.
Модуль 2. Створення матеріалів для уроку.
Модуль 3. Організація взаємодії в командах.
Модуль 3. Створення навчальних ігор на MIRO.
В результаті успішного завершення курсу учасники отримають наступні навички:
- додавати або створювати інтерактивні матеріали для дистанційних занять на онлайн-дошці MIRO
- організовувати активну взаємодія учнів у групі
- створювати простір для навчальних ігор
Навчання здійснюється дистанційно. Учасники знайомляться з відеолекціями, інструкціями, виконують завдання, які перевіряються тренером курсу. При потребі відповіді коментуються, надається додаткове пояснення та можливість виправити помилки.
За результатом успішного навчання видається сертифікат.
Курс вважається завершеним, якщо виконано правильно не менш як 75% завдань.