Відкритий дистанційний курс "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя"
Формування цифрової та професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів щодо створення та використання інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні, персональних освітніх веб-ресурсів, інтерактивних аркушів та плакатів, використання онлайн-інструментів у діяльності вчителя

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Розробники / розробниці програми:
Ольга Богданова, Ольга ЗахарОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ | ||
Використання ПВР в освітньому процесі. Класифікація ПВР | 1 | Слухач знає поняття про ПВР та ОВР, класифікацію ПВР, види ПВР; уміє класифікувати ОВР, розрізняти види ОВР, наводити приклади освітніх сайтів; розрізняє освітні та персональні веб-ресурси |
Вимоги до створення персональних веб-ресурсів: блогу-портфоліо, освітній сайт з навчального предмету, батьківської спільноти в соцмережі | 1 | Слухач знає поняття якості ПВР, критерії оцінювання ПВР, основні методичні, психологічні, естетичні та ергономічні вимоги до ПВР; уміє визначати якість ПВР відповідно до методичних, психологічних, естетичних та ергономічних вимог |
Аналіз готових ПВР | 1 | Слухач уміє аналізувати готові ПВР; розрізняє якісні освітні веб-ресурси |
Розробка структури та складових персонального блогу-портфоліо | 2 | Слухач знає структуру та складові персонального блогу-портфоліо; уміє створювати власну структуру блогу-портфоліо |
Розробка структури та складових освітнього сайту з навчального предмету | 1 | Слухач знає структуру та складові персонального освітнього сайту з навчального предмету; уміє створювати власну структуру освітнього сайту з навчального предмету |
Розробка структури та складових батьківської спільноти в соцмережі | 1 | Слухач знає структуру та складові батьківської спільноти в соцмережі; уміє створювати власну структуру батьківської спільноти в соцмережі |
Створення персонального блогу-портфоліо засобами Google | 4 | Слухач знає алгоритм створення персонального блогу-портфоліо; уміє створювати блог-портфоліо та наповнювати його інформацією |
Створення освітнього сайту з навчального предмету засобами Google | 4 | Слухач знає алгоритм створення персонального освітнього сайту з навчального предмету; уміє створювати власний освітній сайт з навчального предмету |
Організація роботи батьківської спільноти в соціальній мережі | 4 | Слухач знає алгоритм створення батьківської спільноти; уміє організовувати батьківську спільноту |
ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ | ||
Обираємо додатки до урока | 1 | Слухач знає способи організації навчання за допомогою інтерактивних вправ та ігор; критерії оцінювання сервісів для створення інтерактивних вправ та ігор; уміє обирати інструменти для організації навчання; проаналізувати онлайнові додатки для створення інтерактивних вправ та ігор; розрізняє види інтерактивних вправ та ігор |
Створення хмари слів для організації навчання | 1 | Слухач знає онлайн інструменти для створення хмари слів; уміє створювати хмару слів, використовуючи різні онлайн інструменти; розрізняє типи завдань з використанням хмари слів |
Візуалізація навчального матеріалу за допомогою ментальних карт | 2 | Слухач знає онлайн інструменти для створення ментальних карт; уміє створювати ментальні карти, використовуючи різні онлайн інструменти; розрізняє типи завдань з використанням ментальних карт |
Візуалізація навчального матеріалу за допомогою стрічки часу | 3 | Слухач знає онлайн інструменти для створення стрічки часу; уміє створювати стрічку часу; розрізняє типи завдань з використанням стрічки часу |
Використання онлайн інструменту для створення ребусів | 2 | Слухач знає онлайн інструменти для створення ребусів; уміє створювати ребуси та зберігати їх у вигляді зображення; розрізняє типи завдань з використанням ребусів |
Використання онлайн інструментів для створення пазлів | 2 | Слухач знає онлайн інструменти для створення онлайн пазлів; уміє створювати онлайн пазли, використовуючи різні онлайн інструменти; розрізняє типи завдань з використанням онлайн пазлів |
Організація контролю знань за допомогою Quizizz та Еdpuzzle | 6 | Слухач знає способи організації контролю знань за допомогою тестів; уміє організовувати контроль знань та автоматичну перевірку результатів за допомогою Quizizz та Еdpuzzle; розрізняє типи запитань для організації перевірки знань; володіє різними способами перевірки результатів за допомогою Quizizz та Еdpuzzle |
СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ АРКУШІВ ТА ПЛАКАТІВ | ||
Використання онлайн дошки для організації навчання | 3 | Слухач знає способи використання онлайн дошки для організації навчання; уміє організувати онлайн навчання, використовуючи онлайн дошку; розрізняє сервіси для створення онлайн дошки |
Створення інтерактивних плакатів | 3 | Слухач знає способи використання інтерактивного плаката для організації навчання; уміє організувати онлайн навчання, використовуючи інтерактивний плакат; розрізняє сервіси для створення інтерактивних плакатів |
Створення інтерактивних аркушів та зошитів | 5 | Слухач знає основні етапи створення інтерактивних аркушів; уміє створювати шаблон для інтерактивного аркуша; створювати інтерактивні аркуші різними онлайн-інструментами |
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ ВПРАВ У НАВЧАННІ | ||
Огляд інтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Особливості організації групової роботи та оцінювання учнів. Створення власних інтерактивних вправ на основі існуючих та на основі шаблонів | 4 | Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі мультимедійних дидактичних вправ LearningApps; класифікацію вправ сервісу LearningApps; класифікацію готових вправ у сервісі LearningApps за предметом та темою; способи створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів в сервісі LearningApps; уміє використовувати інтерактивні вправи, створені іншими користувачами; створювати власні інтерактивні вправи на основі існуючих та на основі шаблону; розрізняє способи організації індивідуальної та групової роботи в сервісі LearningApps; способи оцінювання роботи учнів в LearningApps |
Огляд інтернет-сервісу для створення інтерактивних вправ eTreniki. Особливості організації роботи та оцінювання учнів. Створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів | 3 | Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі для створення інтерактивних вправ eTreniki; класифікацію вправ сервісу eTreniki; класифікацію готових вправ у сервісі eTreniki; способи створення власних інтерактивних вправ на основі шаблонів в сервісі eTreniki; уміє створювати власні інтерактивні вправи на основі шаблонів в сервісі eTreniki; розрізняє способи організації роботи в сервісі eTreniki; способи оцінювання роботи учнів в eTreniki |
Огляд інтернет-сервісу для створення онлайн-вправ WordWall. Особливості організації групової роботи та оцінювання учнів. Створення власних онлайнових вправ на основі шаблонів | 4 | Слухач знає принципи роботи в інтернет-сервісі для створення онлайнових вправ WordWall; класифікацію вправ сервісу WordWall; класифікацію готових вправ у сервісі WordWall; способи створення власних онлайнових вправ на основі шаблонів в сервісі WordWall; уміє створювати власні он-лайнові вправи на основі шаблонів в сервісі WordWall; розрізняє способи організації роботи в сервісі WordWall; способи оцінювання роботи учнів в WordWall |
ПІДСУМОК | ||
Структурування та подання власних ПВР. Підсумковий тест. | 2 | Слухач знає способи структурування та подання ПВР; уміє демонструвати та представляти створені ПВР; володіє основними поняттями курсу. |
Всього | 60 год |
Знання:
- технології створення та використання інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні;
- технології створення та використання онлайн-інструментів у діяльності вчителя;
- вимоги до створення персональних веб-ресурсів;
- технології створення персональних веб-ресурсів;
- технології створення інтерактивних аркушів та плакатів.
Уміння (навички):
- застосовувати онлайн-інструменти для розробки інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні;
- застосовувати онлайн-інструменти в освітній діяльності;
- створювати персональні веб-ресурси (блог, сайт, спільноту в соцмережі);
- створювати інтерактивні аркуші та плакати;
- використовувати різні онлайн-інструменти для створення інтерактивних аркушів та плакатів.
Для того, щоб отримати доступ до відкритого курсу, вам потрібно здійснити оплату за навчання та зареєструватися.
Після цього ви отримаєте:
- матеріали курсу у захищеному середовищі Google Клас: відеоінструкції та завдання для виконання;
- консультації тренерів у приватних коментарях;
- 30 хвилин разового живого спілкування з тренером / тренерами за домовленістю;
- електронний сертифікат про успішне завершення навчання за умови виконання необхідного мінімуму.
І головна умова: ми не обмежуємо вас у часі та темпі виконання завдань. Коли виконувати завдання - обираєте ви, а ми лише допомагаємо навчатися комфортно та легко