Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

LABDISC. Цифрова науково-дослідна лабораторія

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників, удосконалення їхніх професійних компетентностей, актуалізація й поглиблення знань та вмінь, розвиток творчого мислення, формування загальної культури, сучасних підходів до професійної діяльності; орієнтація на глибокий аналіз і узагальнення практики; опанування та впровадження в освітній процес новітніх досягнень науки й технологій, перспективного педагогічного досвіду; використання сучасних технічних засобів навчання

LABDISC. Цифрова науково-дослідна лабораторія

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ "РОЗУМНИКИ"

Розробники / розробниці програми:

Назім Денис Володимирович, викладач (методи навчання), ТОВ "ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ "РОЗУМНИКИ"

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
  • Методист
  • Педагог професійного навчання
  • Старший викладач

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Математична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • Проєктувальна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Біологія і екологія
  • Географія
  • Екологія
  • Інформатика
  • Математика
  • Основи здоров’я
  • Природничі науки
  • Природознавство
  • Професійна (професійно-технічна) освіта
  • Фізика
  • Фізика і астрономія
  • Хімія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Програма курсу передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь і навичок педагогічних працівників.

Зміст навчання за модулями/темами

Модуль 1. Конфігурація цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних.

Тема 1.  Порти та елементи керування.

Зміст навчання. Ознайомлення з будовою та устаткуванням цифрової лабораторії Labdisc, параметрами реєстратора даних, кнопками передньої панелі, портами, РК-дисплеєм, параметрами меню та можливостями вибору необхідних опцій.

Тема 2. Вбудовані датчики та їхні параметри. 

Зміст навчання. Ознайомлення з різними моделями цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних, набором вбудованих датчиків, характеристиками та особливостями устаткування.

Модуль 2. Програма аналізу GlobiLab.

Тема 1.  Встановлення ПО, функції програми GlobiLab.

Зміст навчання. Встановлення програми GlobiLab на прикладі пристроїв з ОС Windows, особливості встановлення для інших ОС, інтерфейс та функціонал програмного забезпечення, можливості програми для відображення та аналізу результатів вимірювання.

Тема 2. Синхронізація Labdisc – GlobiLab. 

Зміст навчання. Синхронізація Labdisc - GlobiLab через USB та бездротовий зв'язок (Bluetooth), особливості синхронізації з пристроями, на які встановлено різні ОС.

Модуль 3. Використання Labdisc.

Тема 1.  Реєстрація даних без синхронізації з програмою GlobiLab.

Зміст навчання. Підготовка Labdisc до сеансу реєстрації даних, вибір датчиків та параметрів експерименту в меню Labdisc, збір даних, передавання результатів експерименту та обробка їх засобами програмного забезпечення GlobiLab.

Тема 2. Алгоритм роботи з лабораторією Labdisc, синхронізованою з програмою GlobiLab. 

Зміст навчання. Синхронізація Labdisc із програмою GlobiLab, вибір датчиків та параметрів експерименту в меню програми GlobiLab, збір даних, обробка та аналіз результатів експерименту засобами програмного забезпечення. 

Тема 3. Приклади використання цифрової науково-дослідної лабораторії Labdiscта програми аналізу даних Globilab під час виконання експериментальних робіт з природничих наук.

Зміст навчання. Відпрацювання прикладів виконання експериментальної частини лабораторної/практичної роботи з природничих наук з використанням цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc.

Тема 4. Самостійна робота.

Зміст навчання. Самостійне виконання експериментальної частини лабораторної/практичної роботи з природничих наук з використанням цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc і презентація результатів.

  1. Уміння планувати освітній процес; 
  2. ведення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог; 
  3. контроль якості освітньої діяльності; 
  4. налагодження співпраці й підтримка співтворчості між учасниками освітнього процесу; 
  5. створення безпечного, психологічно комфортного, розвивального освітнього середовища; 
  6. упровадження інклюзивного навчання;
  7. планування та забезпечення безперервної освіти й фахового розвитку вчителів

Цифрова науково-дослідна лабораторія LABDISC – це сучасний прилад, який дозволяє проводити вимірювання, досліди, експерименти з природничо-математичних дисциплін.

Бездротова лабораторія Labdisc має повний набір функцій і вбудованих датчиків, водночас вона легка і компактна.

Тривалий час автономної роботи Labdisc (понад 150 годин) перетворює лабораторію на інструмент для виконання практичних завдань як у класі, так і поза межами навчального закладу. Це чудове рішення для довгострокових експериментів.

Під час тренінгу ви дізнаєтесь про:

- конфігурацію цифрової науково-дослідної лабораторії Labdisc з мультисенсорним реєстратором даних;

- програму аналізу даних GlobiLab;

- реєстрацію даних без синхронізації з програмою GlobiLab;

- алгоритм роботи з лабораторією Labdisc, синхронізованою з програмою GlobiLab;

- застосування Labdisc в освітньому процесі.

LABDISC робить науку простою та захопливою!