Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Сучасні онлайн-інструменти інтерактивного навчання як складові технології. Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard співробітництва.

Підвищення якості освіти шляхом використання нових підходів та методів навчання, які впроваджуються в тісній взаємодії з новітніми інформаційними технологіями.

Сучасні онлайн-інструменти інтерактивного навчання як складові технології. Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard  співробітництва.

Розробники / розробниці програми:

Панасюк Ірина Леонідівна, консультант центру

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі

Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard для  створення контенту,  дистанційної співпраці та взаємодії   з колегами або учнями в режимі реального часу.

Удосконалено/сформовано вміння щодо:

  • використання педагогічної технології «навчання в співробітництві» як складової особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
  • використання Google-форм в освітній  діяльності;
  • організації спільної/групової  роботи учасників освітнього процесу з використанням онлайн-дошок Padlet та Jamboard;
  • організації навчання  з використанням ІКТ;
  • варіативності способів індивідуальної та колективної діяльності в освітньому процесі;

Усвідомлено потребу щодо:

  • використання онлайн інструментів та ресурсів, які дозволяють організувати співпрацю під час освітнього процесу;
  • проведення заняття у формі навчання у співробітництві; 
  • використанням онлайн сервісів. Здійснено огляд інструментів та підготовлено приклади їх застосування на всіх етапах навчального процесу. Продемонстровано переваги використання описаних сервісів.