Сучасні онлайн-інструменти інтерактивного навчання як складові технології. Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard співробітництва.
Підвищення якості освіти шляхом використання нових підходів та методів навчання, які впроваджуються в тісній взаємодії з новітніми інформаційними технологіями.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
Панасюк Ірина Леонідівна, консультант центруНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard для створення контенту, дистанційної співпраці та взаємодії з колегами або учнями в режимі реального часу.
Удосконалено/сформовано вміння щодо:
- використання педагогічної технології «навчання в співробітництві» як складової особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
- використання Google-форм в освітній діяльності;
- організації спільної/групової роботи учасників освітнього процесу з використанням онлайн-дошок Padlet та Jamboard;
- організації навчання з використанням ІКТ;
- варіативності способів індивідуальної та колективної діяльності в освітньому процесі;
Усвідомлено потребу щодо:
- використання онлайн інструментів та ресурсів, які дозволяють організувати співпрацю під час освітнього процесу;
- проведення заняття у формі навчання у співробітництві;
- використанням онлайн сервісів. Здійснено огляд інструментів та підготовлено приклади їх застосування на всіх етапах навчального процесу. Продемонстровано переваги використання описаних сервісів.