
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
СПК СПКРозробники / розробниці програми:
Розробники / розробниці програми *Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше: Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації Інша форма підвищення кваліфікації dsadasgfdd
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Інше: Інший вид підвіщення кваліфікаці
Цільові авдиторії:
- Вихователь
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Географія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
fadsfa