Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Підготовка регіональних координаторів / координаторок до проведення міжнародного моніторингового Дослідження соціально-емоційних навичок (ДоСЕН)

Voluptatem aut qui

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

LOREM

Розробники / розробниці програми:

Repudiandae at earum

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • стажування
  • Інше: 1

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вожатий
  • Вчитель
  • Директор
  • Екскурсовод
  • Завідувач
  • Інструктор
  • Інструктор з праці
  • Інструктор з фізкультури
  • Керівник
  • Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
  • Керівник гуртка
  • Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
  • Керівник походу
  • Керівник студії
  • Керівник туристських груп
  • Консультант
  • Концертмейстер
  • Культорганізатор
  • Майстер виробничого навчання
  • Музичний керівник
  • Начальник
  • Педагог-організатор
  • Перекладач-дактилолог
  • Помічник директора з режиму
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Старший викладач
  • Старший вихователь
  • Старший керівник
  • Художній керівник
  • Інше: 2

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Здатність спілкуватися іноземними мовами
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Підприємницька компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Астрономія
  • Гагаузька мова
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Інформатика
  • Креслення
  • Кримськотатарська мова
  • Математика
  • Мистецтво
  • Мистецтво (образотворче)
  • Новогрецька мова
  • Основи здоров’я
  • Початкова школа
  • Російська мова
  • Словацька мова
  • Фізика

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • A1.2. Здатність забезпечувати (за потреби) здобуття учнями освіти з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти (мова відповідного корінного народу або національної меншини України)
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя