Підготовка регіональних координаторів / координаторок до проведення міжнародного моніторингового Дослідження соціально-емоційних навичок (ДоСЕН)
Voluptatem aut qui
Подати заявку
157
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
LOREMРозробники / розробниці програми:
Repudiandae at earumОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- стажування
- Інше: 1
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вожатий
- Вчитель
- Директор
- Екскурсовод
- Завідувач
- Інструктор
- Інструктор з праці
- Інструктор з фізкультури
- Керівник
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Керівник походу
- Керівник студії
- Керівник туристських груп
- Консультант
- Концертмейстер
- Культорганізатор
- Майстер виробничого навчання
- Музичний керівник
- Начальник
- Педагог-організатор
- Перекладач-дактилолог
- Помічник директора з режиму
- Практичний психолог
- Психолог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Старший керівник
- Художній керівник
- Інше: 2
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Підприємницька компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Гагаузька мова
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Іноземна мова (німецька мова)
- Інформатика
- Креслення
- Кримськотатарська мова
- Математика
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Новогрецька мова
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Російська мова
- Словацька мова
- Фізика
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- A1.2. Здатність забезпечувати (за потреби) здобуття учнями освіти з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти (мова відповідного корінного народу або національної меншини України)
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя