Бренд учителя
Підвищення власної та професійної ефективності діяльності вчителя шляхом реалізації наступних завдань: навички управління часом; удосконалення емоційної компетентності; формування навичок критичного мислення під час роботи з медіатекстами та вміння розпізнавати маніпуляції; розвиток комунікативних навичок педагогів; формування моделі правомірної поведінки вчителя; удосконалення майстерності педагога шляхом оволодіння інноваційними інструментами; створення блогу як форми цифрового портфоліо.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської радиРозробники / розробниці програми:
Директор Центру професійного розвитку - Наталія Трефяк, консультанти Центру: Інна Саламіна, Віталій Дем'янчук, Ірина Грицюк, Мирослава Калин, Уляна Семенюк, Назар ВолощукОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія
- Географія
- Економіка
- Іноземна мова (англійська)
- Історія
- Математика
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
1.Права та обов'язки вчителя у контексті сучасних освітніх реформ.
2. Дотримання академічної доброчесності як запорука якості освіти.
3. Основи креативної та конструктивної комунікації вчителя.
4. Критичне мислення як феномен медіаграмотності.
5. Тайм-менеджмент успішного педагога.
6. Ґейміфікація освітнього процесу.
7. Стресостійкість як значуща риса педагога в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників передбачає:
- володіння навичками критичного мислення та аналізу інформації, вміння виявляти фейки та маніпуляції в медіа;
- формування емоційної компетентності педагогів та самомотивації;
- уміння використовувати техніки управління часом;
- формування принципів чесного та справедливого навчання серед учасників освітнього процесу;
- формування практичних вмінь та способів застосування правомірної поведінки;
- володіння навичками високорозвиненої креативної та конструктивної комунікації;
- володіння сучасними комп’ютерними засоби гейміфікації та методиками їх застосування.